.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گاز گرفتگی در قائمشهر 6 نفر را به كام مرگ كشاند

رئيس بهداشت و ايمني شركت گاز مازندران گفت: از ابتداي سال‌جاري تاكنون شش نفر در استان مازندران براثر گازگرفتگي جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از به نقل از روابط عمومي شركت گاز مازندران، مهدي مقتدايي با بيان اينكه در حوادثي كه با گاز طبيعي در سال جاري رخ داد يك نفر نيز مصدوم شد، افزود: بر اساس بررسي‌هاي انجام شده 4 مورد از اين حوادث مربوط به انفجار و آتش‌سوزي و 2 مورد مربوط به گاز گرفتگي بوده است.

وي با اشاره به فرا‌ رسيدن فصل سرما و شدت استفاده از وسايل گرمايشي گاز سوز اظهار داشت: مشتركان بايد قبل از نصب بخاري‌ها از باز بودن مسير دودكش‌ها و سالم بودن كلاهك دوكش‌ها مطمئن شوند و از نصب زانوي متوالي و اضافي كه كارايي دوكش را كاهش مي‌دهد خودداري كنند.
مقتدايي تصريح كرد: ارتفاع مناسب براي دودكش حداقل دو متر است و نبايد از دودكش‌‌‌هاي افقي استفاده كرد.

وي با اشاره به اينكه بخاري و آبگرمكن بايد مجهز به دودكش باشد تصريح كرد: بايد از نصب وسايل بدون دودكش در محيط‌‌هاي بسته به طور جدي خودداري شود و استفاده از دودكش‌هاي آكاردتوني آلومينيومي به دليل عدم امكان آب‌بندي در ابتدا و انتهاي لوله نيز خطرناك است.

مقتدايي رعايت ايمني در استفاده از وسايل گاز سوز را بسيار ضروري عنوان و بيان داشت: استفاده از سطل و قرار دادن دودكش در آن براي تصفيه گازهاي سمي تفكر غلطي و كاري بسيار خطرناك است كه بايد از آن اجتناب شود.
وي در پايان از مشتركان گاز خواست تا با استفاده بهينه و درست در مصرف انرژي از اسراف سرمايه ملي جلوگيري كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.